Tuesday 3 May 2011

It's Raining-Raining and Ambik Gambar dalam kelas...

Hi!

Right now,it's raining heavily outside..
Sejuk giler kan.Tapi tetap nak pasang air-cond.Huhuhu

I should study for my science competition tommorow.
But,shamelessly,aku sekarang ni tengah malas yang teramat.
Takpe,baru pukul 8 malam..huhuhu(time flew so fast when u're having fun,rememeber that my dear aFIQAH..)
Aku pun tak tau kenapa.
Memang right now mood malas.
Maybe effect hujan kot..(Ape kene mengena hujan dengan kau punye malas ni Afiqah??)

Pagi tadi pun hujan gakk...
You know,when it's raining heavily,the weather is soooo cold,memang sedap kalau tidur kan??
Tu yang masa nak bangun pagi punye lah liat..
I don't know how many times my mother tried to woke me up...

If I were my mom,dah lama aku curah diri aku dengan air.
Tapi Alhamdulillah,Mak aku baik orangnye..HEHEHE.

Actually right now I'm online because nak tengok gambar yang Liza post kat Facebook dia.
Gambar kat kelas.
Kebetulan hari Khamis tu kena ambil gambar untuk KH.
Kitaorang pon menggatal lah nak amik gambar posing maut punye.
Tu tak kira yang ala-ala bajet cute and bajet lawa...
(Tapi muka aku kalau buat bajet cute macam muka nak mintak kena sepak..)

Ok lah,nak study..menuju ke jambatan 8A!!HAHAHA
Nanti kalau ada masa,I will post sme pictures yang kitaorang ambik masa kat dalam kelas..
bye!

p/s:PK2 baru habis.Aku dapat 7A jer.My parents dah bising..Dorang kata math tu bila lah nak dapat A??Alah,baru PK2,PMR nanti Piqah buat math tu jadi A..(Agaknya kalau jawap camtu gerenti kena bising lagi ngan parents aku..)

No comments:

Post a Comment