Wednesday 1 June 2011

When I Got The Camera....

Hello People!
Right now I'm in my hometown...
Hehehehe
Dari Segamat to Perlis,memang jauh.
But luckily,I got my mother netbook and kurang lah boring dalam kereta...
and of course kat netbook ade webcam..
Me + camera = GILA POSING!
hehehehe


Who's this girl?
Dia ingat cute sangat ke?
hahaha

WOOOOOOO
Takut tak..
I look like a ghost lah..
Konon muka serius nampak cute lah...

With my dearest Carlo Rino..
Sayang giler dengan beg tu..

Bila internet tak ada line,buku ini menjadi peneman....


And................
My favourite thing.
Born Lippy from Body Shop.
This thing is one of my 'harta bernilai'

Ok lah...
That's all.hehehehe
By the way,am I cute enough to be like Barbie Doll??(perasan nak giler....)
Ok lah,jangan layan soalan bodoh tu...
BYE AND HAVE A GREAT HOLIDAY!

MEMANG MUKA BUDAK KAT ATAS NI MUKA ORANG FREAK KAN.....

No comments:

Post a Comment