Tuesday 19 April 2011

It Will be Sooo Much Fun if I'm Still Form 2!

Hi guys..
Tahun ni umur aku 15 tahun.
Bila dah 15 tahun,tau-tau jelah...nanti nak ambik PMR.
You know what,sometimes I wish Iwas still form 2 student.
Kalu nak tahu,dulu masa form 2 kan,aku ni suka sangat main-main.
Tak serius sangat belajar.Nasib baik result aku not bad.hehehe

Tapi naik form3,macam-macam kena buat.
kerja kursus lah,itulah , inilah..
HUH!!!
Right now,I reaallllly wish that I'm still 14!
My sweet 14!

Well,there's some memories that make me don't want to leave the year 2010:


Whoaa!!
I like this pic a lot.
Masa ni baru dapat result agama.
Semua happy macam gila-gila sebab dapat A!
Tu yang siap ambil gambar sekali.



Dua-dua gambar kat atas ni diambil semasa hari Jumaat.(Aku ingat lagi)
Masa tu buat kerja kayu KH.
Gambar yang kat atas tu semua okey je posing.
But,the second pic, I SWEAR,aku tak tahu pun gambar kitaorang tengah kene ambil masa tu.
Well,masa kitaorang tengah posing,tiba-tiba teacher kitaorang datang.
So,kitaorang pun ajak lah dia sekali.
Tak tahu ler pulak masa tengah cakap tu,ada orang snap gambar ni.

By the way,that's all for today.I'm going to have my lunch.
(It's already 4:17 PM but I'm still tak makan lunch lagi.)

No comments:

Post a Comment