Monday 25 April 2011

Kalah Duh...

Hi guys..

Well seperti yang sudah dimaklumkan,i'm one of the debaters for my school team.
So,last week,tiba lah saat pertandingannya..

Masa dalam Quarantine room..Punye lah aku rasa risau.
Rasa mcam-macam.
It's because I'M THE FIRST SPEAKER!!

Perghh kalau nak tau..
Masa kat sekolah memang dah hafal semua aku punye teks.
Tapi bila masa pertandingan,I FORGOT THE WHOLE THING!

MY HANDS IS SHAKING,
MY HEAD IS BURSTING,
AND THERE'S A LOT OF BUTTERFLIES IN MY STOMACH!!

Actually,memnag dah agak pun tak menang.
Sebab dalam kitaorang punye group,semuanye first time.
Then,kitaorang practise last minute pulak tu...

Tapi,kekalahan yang telah dihadapi oleh aku ni diharap dapat lah memotivasikan diri aku yang memang tak bermotivasi ini supaya untuk lebih berusaha...

Ok,that's all,bye.

p/s:Sebenarnya nak update blog esok.Tapi tadi masa call Hidayah,dia tanya tak update blog ke?
Hehehe...apabila sudah ditanya begitu,aku pun terus ambil broadband and blogging!


No comments:

Post a Comment