Monday 18 April 2011

Post yang ringkas dan cepat.

Hi guys!
Right now is already 10:33 PM.
Dan sepatutnya aku tengah buat folio sejarah.
Tapi sebab tahap kemalasan yang berlebihan,budak sorang ni pun bukak lah dia punye blog macam tak ingat dunia...huhuhu

Well,ingat nak buat post ringkas jer.Lagipun nak cepat.If my mother found out that I'm blogging right now, IM DEAD!

Tapi nak buat ringkas-ringkas pun jadi panjang jugak.
Belakangan ni (dah macam buat karangan BM ler pulak),aku dah jadi addict dengan aku punye blog.
Kalau dulu blog ni aku buat tak kesah jer.
Tapi semenjak create yang baru,beriya nak update blog.
Kalau boleh sehari nak update sampai sepuluh kali.

By the way,PK2 dah dekat.Dan aku dengan perangai tak ingat dunianya still tak study lagi..
Amazing tak??
Kalu Math and Geo aku markah tak naik.
Habis lah aku...

Adik aku pulak kat bawah ni asyik tengok Maharaja Lawak jer...
Kalau boleh hari-hari dia nak tengok.
Episod yang sama pulak tu.
Well,itu lah adik aku.
Tak mengenal makna perkataan bosan apabila menonton rancangan yang sama setiap hari.

OK,MY MOTHER IS ALREADY FOUND OUT THAT I'M BLOGGING RIGHT NOW!
So, bye!


No comments:

Post a Comment