Monday 18 April 2011

Lagu Untuk Membangga Diri / Lagu Merendah Diri


First of all,hi guys...

Masa hari Jumaat,me and my friends,Farhana,Hajar and Roza,telah menukar lirik lagu.And kitaorang semua nyanyi lagu tu kuat-kuat..huhuhu


I'm pretty sure that you guys know this man.Siapa yang tak suka lagu Just The Way You Are??I bet semua orang suka lagu tu.Especially girls...

Well , kan ada line lagu tu:

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are

Tapi kitaorang tukar line tu jadi:

When you see my face
everything just change
cause I'm amazing
Just the way I am

Hahahaha....macam bangga diri giler.Lepas nyanyi,gelak kuat-kuat.



Than talking about this woman,Keri Hilson,semua orang tau lagu Pretty Girl Rock...

Ada line lagu tu yang macam ni:

Don't hate me cause I'm beautiful
Don't hate me cause I'm beautiful

Aye, now do the pretty girl rock rock rock
Do the pretty girl rock rock rock
Do the pretty girl rock rock

Kitaorang tukar jadi:

Don't hate me cause I'm ugly
Don't hate me cause I'm so ugly

Do the Ugly girl rock rock rock
do the ugly girl rock rock rock

HAHAHA...Ni pulak macam humble giler.Mengaku diri sendiri ugly....

Actually,kitaorang buat benda ni lepas waktu rehat.Lepas makan energy terlebih.Tu yang buat kerja entah ape-ape...ish ish ish...

No comments:

Post a Comment